top of page
  • Kevin Touitou

אושרת קוטלר והרב אשרוב

היי חברים,

היום אני כותב לכם פוסט קצת שונה. אני רוצה לשתף איתכם את הראיון המקסים של אושרת קוטלר עם הרב יובל אשרוב הכהן. בטח חלקכם הגדול כבר ראו את הסרטון שהיה די ויראלי, אך למי שעוד לא ראה או שעוד לא מכיר את הרב - שווה לכם ממש להשקיע כמה דקות ולהקשיב לדבריו.


עוד לא מכירים את הרב אשרוב?


הרב יובל אשרוב הכהן הינו אחד הדמויות הבולטות ביותר בקהילה של המטפלים ברפואה ''אלטרנטיבית''. הוא התחיל את דרכו כפיזיוטרפיסט ולאחר מכן כמדקר והקים את מכללת ''אלימה'' בישוב אור הגנוז שאותה הוא מנהל עד היום. כשהתחלתי ללמוד רפואה סינית, הוא היה נחשב לדמות מאוד בולטת בקהילה שלנו והיה ידוע כמומחה ב''דיקור קרקפת''.

עם הזמן, הרב אשרוב החל להתמקד יותר ויותר בכל מה שקשור לתזונה ומאז מדריך ומלמד את שיטת ''הבריאות הטבעית''. לטענתו, ללא שינוי תזונתי אי אפשא לשאוף להגיע לריפוי מלא. את שיטת הבריאות הטבעית הביא לארץ יצחק בן אורי ז''ל שהיה אחד המורים של הרב אשרוב.

בנוסף, הוא פיתח את שיטת ''עין הבדולח'', שיטת טיפול שעובדת על הרבדים העמוקים של הנפש ונשענת על עקרונות של הקבלה והחסידות. בגדול, העיקרון שעומד מאחורי השיטה הינו ההבנה שכל מה שקורה לאדם איננו קשור לאדם אחר או לסיטואציה חיצונית אלא קשור אך ורק לאותו אדם עצמו.

למשל, בן אדם כעסן לא יכול להאשים שעצבנו אותו היום בעבודה. העבודה זה רק המקום בו התרחש האירוע, הטריגר, אך הבעייה נמצאת באדם שכועס. זה שהצבנו אותו בעבודה זה רק כדי להראות לאדם שהוא נגוע במידת הכעס ועליו לטפל בזה. היום זה היה בעבודה אך באותה מידה זה יכול להיות היה השכן או הילדים או ראש הממשלה.

בקיצור, זאת תורה שלמה שכדאי לחקור וללמוד.


הרב אשרוב הכהן מתגורר בקהילה מיוחדת בישוב אור הגנוז ומלמד ומפיץ את תורת החסדות והקבלה להמונים לפי הפילוסופיה של רבו הרב אשלג זצ''ל הידוע בשם בעל הסולם.


אישית, אני מאוד אוהב ללמוד מהרב אשרוב, יש לו סרטונים סופר מעניינים ביוטיוב ובאתר שלו ''מודעות''.







288 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page